Меню
  • Начало
  • Често задавани въпроси - FAQ

Често задавани въпроси - FAQ

  • Предлагате ли транспорт?

    При закупуване на стока от нашият онлайн магазин, ще Ви предложим транспорт до вашето населено място без значение дали е голям областен град или малко отдалечено населено място в цяла България. ТЕД КЕРАМИКА ви предлага възможност за безплатен транспорт на територията на цяла България когато общата стойност на поръчката Ви надвиши 500 лева. При поръчки под тази сума се използват куриерски услуги за сметка на получателят. Можете да се свържете с нас по телефона и формата за контакт на сайта ни за да уточним възможностите за доставка.

  • От къде мога да закупя ваши стоки?

    Нашият шоурум се намира в гр. Пловдив на адрес „Голямоконарско шосе 7“.

    Изключително конкурентните цени, които предлагаме и уникалните колекции, на които сме единствени вносители карат много наши клиенти да ни посетят на място.

    Можете да направите своя избор като направите поръчка в нашия електронен магазин. Стоката ще бъде доставена с куриер.

  • Какво мога да поръчам от вашия сайт?

    На този етап в сайта ни може да направите онлайн поръчка само на подбрани от нас продукти – колекции от бани, теракота, фаянс, гранитогрес, санитарна керамика,мебели за баня, смесители и душ системи за вашата баня. Причината е, че фирмата подържа много голяма номенклатура от над 30 000 артикула.

    Онлайн базата ни за поръчки ще продължава да се разширява – посещавайте ни редовно!

  • Не мога да се доверя на снимките на продуктите? Какво да правя?

    ТЕД КЕРАМИКА е фирма доказала своята коректност последните 30 години и е сред най-големите в своя сектор. Наши клиенти са големи фирми и физически лица от цялата страна – те ни се довериха и останаха наши лоялни партньори и клиенти и не на последно място наши приятели. Поръчките по каталог от Интернет са практика по света от много години. Ние вече Ви ви даваме тази възможност и в България.  Можете да разчитате, че в сайта ни няма подвеждащи данни или снимки. Изключение правят единствено технически грешки при въвеждането на данните. За допълнителна информация относно предлаганите стоки, не се колебайте да се свържете с нас на посочените телефони: 032/627 539 ; 0886/773 707 или e-mail или форма за контакт.

  • Цените посочени в сайта крайни ли са?

    Да, посочените цени в сайта са крайни, с включен ДДС. Цените, които са публикувани на сайта, са валидни само за електронния магазин. Промоционалните цени важат до изчерпване на наличните промо бройки. Цените на продуктите от разпродажбата ни също важат до изчерпване на наличните количества.

  • Мога ли бързо да получа поръчаното и какви са сроковете за доставка?

    След като поръчате избраните продукти, наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на подробностите за доставката. В случай, че поръчаните от Вас стоки са в наличност, доставката може да стане по-най бързия начин - чрез куриерска фирма със срок който обикновено е до 24 часа и до 10 дена за най-малките населени места според графика на куриерската фирма. При доставка на палет и до отдалечен адрес от областен град е възможно доставката да се забави не повече от десет дни. Ако от дадения продукт няма наличност, което е изключителна рядкост, ние ще се свържем с вас за да уточним допълнително срока за изпълнение на поръчката.

  • Не съм доволен от обслужването. На кого да се оплача?

    Моля , незабавно влезте във връзка с нас, като попълните формата за контакти или се свържете директно на следният e-mail.

    Вашето писмо незабавно ще бъде разгледано и ние ще се свържем с Вас в най-кратък срок.

    Екипът на ТЕД КЕРАМИКА ЕООД сме заинтересовани да Ви предложим качествено и компетентно обслужване. Ако имате каквито и да било забележки относно работата на нашия персонал, моля не се колебайте да ги споделите с нас. Гарантираме Вашата конфиденциалност.

     

  • Мога ли да върна закупена от Вас стока?

    Да , при условията на Закона за защита на потребителите.

  • Какви са гаранциите, че ще получа стоката?

    При поръчка при нас се издава фактура към краен потребител или фирма съотвестваща на Българското законодателство.

    Всяка пратка от нас е с проследяващ код и номер на пратка от съответната куриерска фирма. След изпращането на поръчката към Вас , ние изпращаме този проследяващ номер на посоченият от Вас e-mail адрес.

    При заплащане по банков път , моля вписвайте във вносната бележка или платежното нареждане номера на вашата поръчка. Съгласно българското законодателство това е форма на договор за доставка, който ние сме длъжни да изпълним.

    Освен по банков път вие можете да платите и в брой при получаване на стоката и след преглед от ваша страна.

  • Каква е гаранцията на стоките?

    Всички стоки са с гаранция за качество, която производителя предоставя. Гаранционният срок е различен за различните артикули според естеството им.

    Във всички случаи, правата Ви като потребител са гарантирани съгласно изискванията на Закона за защита на потребителите.

    ТЕД КЕРАМИКА не носи отговорност при недобросъвестно ползване на стоките от страна на купувача.

  • По какъв начин мога да платя при поръчка онлайн?

    При пазаруване on-line от нашия електронен магазин Вие можете да заплатите чрез банков превод , чрез кредитна или дебитна карта или при доставката от куриера с наложен платеж. След успешна поръчка ще получите екземпляр от поръчката на Вашата електронна поща. Нашите служители ще се свържат с вас и ще уточнят начина доставка.

    В случай, че заявката е от името на юридическо лице (фирма), моля не забравяйте коректно да посочите всички данни, които искате да бъдат изписани на фактурата - точно наименование на фирмата, адрес, булстат и т.н.

  • Как ще получа поръчката си?

    Нашите служители ще се свържат с Вас по най-бързия начин и ще уточнят с Вас как предпочитате да получите стоката: чрез пратка по куриерска фирма до офис или точен адрес.

    Доставката когато се извършва до дома (или обекта) трябва условията да позволяват това. В противен случай, клиента би следвало да уговори предварително кога и къде да се достави стоката.

  • Предлагате ли схеми за разсрочено плащане и покупка на кредит?

    Не няма опция покупка чрез разсрочено плащане в нашият шоурум и Online магазин.

  • Искам да стана ваш партньор. Какво да направя?

    Като един от най-големите вносители и дистрибутор на големите български заводи ТЕД КЕРАМИКА може да ви осигури изключително изгодни условия за партньорство.

    Ако сте потенциален наш клиент, желаете да станете наш представител или дистрибутор може да се свържете на следният E-mail или да отправите Вашето запитване чрез формата ни за контакти.

  • Получих дефектен или счупен продукт, какво да правя?

    При доставката е възможно да се получи счупване на даден продукт по ред независещи от нас причини. На всеки се е случвало когато си купи примерно кутия с яйца за  вкъщи, да установи когато се прибере ,че е счупил някое по пътя до дома. Така е и с нашите керамични и фаянсови продукти. Макар и в изключително редки случаи съществуват такива доставки, като ние сме взели мерки предварително и всяка пратка от нас е застрахована и маркирана като чуплива. При получаване на Вашата пратка , просто я прегледайте за дефекти или счупвания. Ако забележете нещо нередно го отбележете с куриера и позвънете за да отреагираме адекватно и своевременно. Примерно ако поръчате няколко кашона плочки и установите една счупена в пратката , не е нужно да отказвате цялата пратка , а просто да ни уведомите, за да може куриерът да изготви протокол за рекламация , на базата на който, ние да Ви изпратим нова здрава бройка.

  • Предлагате ли отстъпки за по-големи поръчки?

    Ако Вие сте голям инвеститор, искате да станете наш дистрибутор, представлявате строителна фирма или сте наш редовен клиент, както и ако считате, че имате голяма поръчка можете да се обърнете към нас за получаване на различни специални отстъпки.

    ТЕД КЕРАМИКА се придържа към диференцирана ценова политика по отношение на редовни клиенти, купувачи на едро и дистрибутори и в зависимост от количества може да предложи изключително конкурентни цени.

    Обърнете се към нас на посочените телефони или попълнете контакт формата със вашето запитване.

  • Трябва ли да се разбиват плочките, при повреда на вграденото казанче?

    Вградените казанчета са създадени и се ползват вече над 200г. в Европа. След дълги разработки и подобрения вградените казанчета са един доста надежден продукт и тенденциозно стават предпочитан продукт, както за домашна употреба, така и за употреба в обществените санитарни помещения в цяла Европа, а вече и  масово в България. Много хора се притесняват, че при повреда на казанчето, трябва да разбиват плочките на стената, в която е затворено. Това не е така. Всяко едно вградено казанче се управлява чрез активатор който е наричан бутон за по кратко. Чрез активатора се пуска и спира чистата вода, промиваща тоалетната чиния в две отделни количества. Активатора е не вградена част от структурата и той остава навън над плочките и стената затварящи казанчето. Сваляйки бутона (което става много лесно понеже е със специален механизъм за лесно отваряне) пред Вас се отваря отвор, чрез който имате бърз достъп до всички части на казанчето, а то се ремонтира от там. Чрез бутона, който е всъщност ревизионен отвор на структурата за вграждане, може не само да се ремонтира цялото казанче, да се сменят части, но и да се регулира дебита на водата която да пуска казанчето.  Така че притеснението от разбиване трябва да изчезне както водата която изтича от казанчето в тоалетната Ви чиния. Реномираните   производители на вградени казанчета като: GROHE, HANSGROHE, ROCA, IDEAL STANDARD имат дългогодишни и работещи гаранции и сервизи в цяла България и ремонта на Вашето казанче е тяхна работа.

     

  • Какво е термостатен смесител и какви е разликата спрямо обикновена душ батерия ?

    Смесителите с времето претърпяват най-голямо развитие не само външно, но и чисто технически. В началото батериите за вода са били само за студена вода, после стават смесители, тъй като смесват студената с топла вода, като първоначалните модели са  двуръкохваткови, после са изобретени едноръкохватковите смесители за по-прецизно регулиране на температурата на водата, с най-различни форми, дизайн и функционалност. Днес големите производители на смесители обръщат внимание не само на дизайна, но залагат и на функции като ECO JOY за спестяване на вода, с цел опазване на околната среда, SILK MOVE за супер плавно завъртане на главата на смесителя и супер прецизно нагласяне на температурата. В старанието си, чрез нови технологии, да създават продукти, служещи на природата и на хората, с красотата и функционалността си, водещите производители на смесители за баня създават и усъвършенстват и термостатният смесител. Обикновено термостатните смесители, за разлика от обикновените имат две ръкохватки, без значение дали са за вграждане или не - едната за пускане и усилване или намаляне на струята на водата, а другата обикновено е разграфена с градуси и служи за нагласяне на температурата на водата - със завъртането тръгва от студена вода и постепенно чрез завъртане към по-топла до гореща. На ръкохватката за температурата, често производителите поставят бутон, който е разположен на 38-мия градус, функцията му е ако завъртите ръкохватката рязко да не можете да се опарите или изгорите, а водата да достигнете максимум  до 38 градуса, но ако желаете по-гореща температура, просто трябва да натиснете бутона и да завъртите. Този бутон се поставя основно за защита за децата, които се къпят сами, срещу опарване или изгаряне. Много хора предпочитат термостатните смесители, защото нагласяйки един път температурата на водата при всяко следващо пускане на душа, завъртат само ръкохватката за пускане и спиране и винаги потича вода с температура, която първоначално са избрали и  получават комфорта да не е необходимо всеки път да нагласят топлата и студена вода. Това удобство всъщност прави термостатните смесители по-скъпи от обикновените и по-различни като дизайн заради термо-главата, която те притежават. Термо-главата има специфичната функция, каквито и колебания да настъпват с дебита на водата във водопроводната мрежа на банята, тя да осигури температурата на водата такава, каквато вече сте я избрали. Тоест ако ползвате обикновен смесител, къпейки се в банята, някой в кухнята пусне студената вода силно, то в банята налягането на студената вода ще спадне и къпещия се в банята може да се опари или дори изгори. Ако ползвате термостатен смесител това е невъзможно, защото термо-главата има функцията да поддържа температурата такава каквато сте я избрали или с до 1 градус разлика. Това прави термостатичните смесители по-комфортни за употреба, както и по-сигурни при къпането на деца.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки